Vrigsted Efterskole er en efterskole for 111 ordblinde elever i 8., 9. og 10. klasse og en arbejdsplads for 27 personer. Skolen siden opstarten i 1997 formået at slå sit navn fast som en af landets bedste ordblindeefterskoler, godt hjulpet af den nye IT-teknologi, hvor eleverne ved hjælp af IT-hjælpemidler bliver i stand til at klare almindelig skolegang og senere ungdoms- og erhvervsuddannelse.

Skolen har gennem årene fulgt med tiden og tilføjet nye og topmoderne bygninger til både undervisning og elevboliger, og så har vi en god økonomi.

Vi får mange tilbagemeldinger fra tidligere elever, der er godt i gang med og har afsluttet endog både lange og mellemlange uddannelser. Det er rigtig godt gået!

Hvad kommer det mig ved, tænker du måske?

Alle kan være med til at støtte en effektiv og bæredygtig efterskole i vores lokale samfund, som vi kan være stolte af. Det betyder faktisk meget ved henvendelser fra ministeriet og andre offentlige myndigheder, at skolen kan påpege, at der er en god, stor og gerne lokalforankret skolekreds.

Derfor har vi brug for din støtte!

Prisen er 50 kr. pr. år, og for de penge kan man deltage i skolens generalforsamling og andre arrangementer, som skolen måtte afholde, hvor der er åbent hus.

Tilmeld dig her

Udfyld felterne, så hører du nærmere fra os.